Min nya skjorta

Nu har jag kommit hem från kryssningen. Som jag skrev i förra inlägget så gick båten till Åland men det är fel. Båten som jag åkte med gick till Finland, ett litet missförstånd. Men vi hade jätte roligt på båten, berättar mer om det imorgon. För nu har jag tänkt gå och lägga mig, bara sovit 4 timmar i natt.

Men innan jag går och lägger mig ville jag visa min nya skjorta som jag köpte i onsdags. Bilderna är faktiskt tagna i våran hytt på båten. Vad tycks?




















Hiss eller Diss?

Kommentarer
Postat av: moa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

2010-07-31 @ 12:20:13
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: syrran

coolast

2010-07-31 @ 12:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0