Nu åker jag snart!

Hej på er!

Jag kom hem så sent igår kväll så hann/orka inte blogga. Men nu tänkte jag skriva lite eftersom jag åker snart iväg till Stockholm. Det ligger en resväska på min säng som är snart full. Denna gång är inte resväskan lika stor som den var till Malta, men det räknas ändå som en resväska för mig. Det ska bli skönt att åka till Åland, bara komma bort från jobbet är skönt. Har inte fått något nytt schema än för augusti så vi får se om jag kommer jobba något då.

Men nu måste jag fortsätta att packa, självklart har man hög musik på. Jag kommer hem imorgon kväll så då får vi se om jag tagit några bilder eller om jag har haft alldeles för kul att ta några.

Puss på er!

(Båten som vi ska åka med)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0