Tja bloggen!

Kom nyss hem från jobbet. Idag blir det inte vara uppe så himla sent eftersom man ska vakna ganska skapligt imorgon. Imorse vakande jag av att min mamma ringde, då var klockan 12. Imorgon ska jag nämligen innan jobbet träffa Sofia. Det ska bli riktigt roligt, för länge sen vi träffades. Vi ska gå lite på stan och snacka så klart i stora mängder, kanske glass om det är bra väder.

Idag iallafall så har det inte hänt så mycket. Tiden innan jag drog till jobbet spenderade jag till att bara slappa. Fixade också i ordning lite här hemma eftersom föräldrarna kommer hem idag. Annars på jobbet så var det rätt så lugnt. En rolig dag på jobbet faktiskt.

Vi hörs, puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0