Uhmm...vad ska jag säga??


Har ni märkt att det regnar ute? Jag tror nog inte ni har missat det. Vakande vid 6 imorse för att det regnade så mycket, usch. Men det är ändå lite skönt att det kommer lite regn nu, bara det inte varar för länge. Jag jobbade igår från 15-23. Det var roligt i början men mot slutet vart det lite segt men man jobbade med bra personer så det va roligt. Idag så är jag ledig och imorgon med. Jag är helt ensam hemma nu, alla åkte imorse så det kommer inte hem förens måndag kväll. Men det är rätt så skönt, Elin kommer snart till mig också. Vet inte riktigt vad vi ska göra än men vi hittar nog på något skoj, ute kan man iallafall inte vara. Bjuder på en bild från några dagar sen innan jag gick till jobbet.

Kommentarer
Postat av: syrran

Lyxigt att vara ensam hemma och slippa tjatet. Njut! ;o)

2010-07-25 @ 22:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0