Vart är det varmast, inne eller ute?

Just så tänker jag just nu, känner inte direkt någon skillnad. Men jag klagar inte, det är skönt med värme utomhus men inne...inte lika skönt. Sen så kanske det inte direkt är så roligt att jobba i denna värme. I köket blir det så himla varmt och speciellt om man står i disken. Men man får stå ut, idag jobbar jag igen men imorgon är jag ledig. Så imorgon blir det hitta på något med I, vi funderar på att åka till Kolmården.

Ikväll så får vi gäster hemma till mina föräldrar så rätt skönt att jobba kväll, då kanske man slipper allt oljud. Får väl hoppas på att de inte sitter uppe hela kvällen och sjunger singstar hehe. Ha det bra i värmen och smält inte♥


Visst ser det skönt ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0