Bara 1 dag kvar sen är det, SoMmArLoV!

Förlåt för den dåliga uppdateringen den här veckan. Ni har inte missat så mycket men jag ska försöka sammanfatta vad som har hänt de senaste dagarna.

I tisdags var jag ledig och hade en lugn hemma dag sen på onsdagen så träffade vi klassen för att städa. Jag fick städa omklädningsrummen tillsamman med en och usch så dammigt det var. Efter det gick vi till en mysig liten gård där man kunde lukta på alla möjliga färska kryddor. Sen stack jag hem till min farmor och hade det trevligt. Vi planerade lite inför resan och hon gjorde mig en tjänst, tack så mycket igen. Idag så har jag också varit ledig eftersom alla elever på min skola slutar imorgon, förutom studenterna som går ut idag. Det känns faktiskt redan som jag har sommarlov så det gör absolut inget att vi slutar imorgon istället. Då blir det nog att hitta på något med Iza men det blir ganska lugnt eftersom jag ska arbeta på lördag. Jaa...har ju inte nämnt i bloggen att jag har nog fått sommarjobb? Det har jag och ska dit på lördag och hoppas allt går bra! kram på er♥

(Bilden får bli för student firandet som har varit idag, jag kommer inte in på min dator så kan inte bjuda på någon bild från förra året då min brorsa tog studenten)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0