Dags för en uppdatering, kanske?

Gårdagen blev en lång dag, men jag hade riktigt roligt. Först i fredags så va jag i skolan och hade matte och engelska. På matten kollade vi på en bra film sen på engelskan hade vi vår redovisning, fick sluta tidigare eftersom jag redovisa i första gruppen. Det gick sådär med redovisningen men nu har vi inte några läxor kvar innan sommarlovet, riktigt skönt! Nästa vecka kommer det bli jätte slapp i skolan också, det gillar vi.

Efter skolan iallafall så åkte jag med bussen och träffade en kompis på källaren. Om ni inte har smakat källarens glass någon gång så är det ett måste. Sen drog vi iväg på moppen för att bada. Vi badade i en pool och usch så kallt det var, bara 18 grader. Men tror jag hoppade i 8 gånger iallafall och imorgon kanske det blir mer bad. Sen åkte vi och köpte lite godis och hyrde film, så blev en myskväll hemma hos mig. Vi hyrde en skräck film och en komedi film. Tyvärr kommer jag inte ihåg vad dem hete men skräck filmen var jätte dålig men den andra filmen var jätte bra. Var en toppen dag iallafall♥

Hade bara gamla bilder så den här får duga. En trött Erika som har shoppat i Stockholm tillsammans med syrran, tagen innan vi såg Britney Spears i Globen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0