Har SÅ himla mycket att göra

Hej bloggen! Har ni saknat mig?♥

Jag vet inte hur länge sen det var jag uppdaterade bloggen, men länge var det iallafall. Och det har verkligen hänt mycket sen sist. Jag har ju som sagt sommarlov nu vilket är riktigt skönt...men mitt sommarlov är inte lika slappt och skönt som det brukar vara. Jag har nämligen fått jobb på ett hotell och jobbar där på deras restaurang. Jag gör lite allt möjligt åt dem och för det mesta så är det riktigt roligt. Jag trodde inte jag skulle få något sommarjobb i sommar men nu består nästan hela min sommar av jobb. Det finns såklart både för och nackdelar med detta, ska försöka få lite mer ledigt för just nu jobbar jag riktigt mycket. Och det är väldigt långa dagar på jobbet också. Idag skulle jag jobbat 12-16 men när jag kom till jobbet idag bestämde min chef att jag behövdes på kvällen också så jag fick ett spring pass igen och jobbade 12-16 och sen på kvällen 19-22. Så nu är jag riktigt trött och ska snart gå och lägga mig. Nästa vecka åker jag ju till Malta, jag kommer njuta som bara den då, jag behöver semester! Jag hinner inte skriva mer just nu och eftersom pappa har gjort något konstigt på min dator så den inte startar så kan jag inte bjuda på någon fin bild. Jag ska försöka uppdatera bättre, sov gott!♥


Det fick bli en bild på Malta, så nu vet ni vart jag ska nästa vecka. Just nu känns det konstigt för det är ju ganska snart men det känns inte som det.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är med och tävlar om en systemkamera som jag har tänkt att köpa. Snälla rösta på min bild! Jag tackar alla ifrån djupet av mitt hjärta och själ till er som röstar --> http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=395

2010-06-19 @ 08:33:32
URL: http://kaarleksbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0