Hejdå Sverige och alla andra!

Nu sitter jag hemma hos min farmor. Har blivit avsläppt men innan föräldrarna åkte hem så åt vi och tog en glass på Halvars, mums. Jag smakade lakrits och brownie, riktigt goda så de rekommenderar jag :)
Annars så är det lugnt nu, jag är färdig packad och det är inte så mycket mer som behöver göras innan vi åker. Vi blir hämtade vid 2 i natt och vårt flyg går från Arlanda 06:30 så det är inte så lång tid kvar tills dess. Sen kommer vi hem igen om en vecka, det kommer nog bli jätte skönt. Jag gillar inte direkt att flyga eftersom man känner sig så instängd men det är bara 4 timmar så det kommer jag nog klara av. Men detta blir sista inlägget innan jag åker. Hoppas ni får en bra midsommar och njuter av vädret, skulle det inte bli bra väder veckan jag är borta? Men här kommer några bilder från våra andra resor som vi har åkt tillsammans, Sicilien och Kroatien.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0