Jag kommer att sakna min dator...

Imorgon ska jag lämna in min dator till skolan och kommer vara utan den under hela sommarlovet. De kommer att göra massa uppdateringar på den men också radera allt som jag har på datorn...lite sorgligt faktiskt men har såklart sparat allt på en hårddisk. Pappa har försökt få igång min stationära dator igen som jag inte har använt på ett halv år ungefär, nu har jag iaf internet på datorn. Men det är något mystiskt med min dator för den stänger av sig om man sätter i ett USB minne. Hoppas pappa klarar av att klura ut vad som är felet för om han inte lagart så kan jag inte lägga in bilder i datorn, vilket betyder inga bilder på bloggen. Jaja, får överleva sommaren med min sega dator och kanske låna pappas bärbara dator ibland i smyg, hehe.

Min snygga dator som ser precis likadan som alla andras på skolan...♥


Kommentarer
Postat av: syrran

jag tror du kommer överleva. Men det kan banne mig inte kännas lätt att lämna bort sin dator. Ingen får ta min...

2010-06-02 @ 22:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0