Ledig ifrån skolan = Städdag

Idag så är man ledig ifrån skolan, så himla skönt! Så självklart hade jag sovmorgon så jag vaknade för några timmar sen så jag har bara hunnit äta frukost. Idag ska jag mest bara slappa men jag kom visst överens med min pappa igår att jag skulle städa mitt rum så han kunde komma in och hjälpa mig med en sak. Och det kommer ta typ hela dagen att städa för mig eftersom jag inte direkt har något högt tempo, hehe. Han ska hjälpa mig få igång min stationära dator eftersom jag måste lämna in min bärbara dator på torsdag, vet inte hur jag ska överleva sommaren med en as seg dator men som tur kommer man inte sitta så mycket vid datorn. Men det kanske är bäst att jag börjar nu så jag blir färdig innan midnatt....puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0