Lite sent kanske men...Sommarlov!

Fram tills i måndags så har mitt sommarlov bara bestått av jobb. Men nu är jag ledig och imorgon klockan 7 på morgonen lämnar jag Sverige för att åka till Malta. Jag ska sätta igång att packa nu, inte packat alls mycket än och jag måste bli färdig tills i kväll för då åker jag hemifrån. Det brukar jämt bli så att man glömmer något kvar hemma som man skulle ha haft med sig, men jag ska försöka undvika detta. Och som ni kanske förstår så tänker jag inte spendera min semester på Malta framför datorn så kommer inte bli några blogg inlägg på en vecka. Men jag kommer säkert ta jätte mycket kort där nere med min nya kamera som kommer upp här på bloggen, sen tänker jag berätta allt. Hoppas iallafall på att det blir en trevlig semester♥

Här kommer några foton från hotellet som vi ska bo på:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0