Rolig dag med nya klassen

Idag har varit en väldigt bra dag, den har också varit väldig varm! Det var jätte varmt på bussen hem, dem borde fixa något bättre system som kyler ner i bussarna. Hade iallafall sovmorgon till 9 då vi skulle träffas med nya klassen och göra i ordning lite frukost. Med nya klassen så menar jag att det har kommit in några fler elever till vår klass och några i vår gamla klass har börjat i en annan klass, lite tråkigt men det blir nog bra. Vi spelade minigolf tillsammans och jag är inte direkt någon expert på det...fick några sjuor men roligt var det iallafall och jag kom faktiskt inte sist i mitt lag. Vårt lag kom också på delad första plats av alla lagen, riktigt roligt. Sen så åt vi och gjorde lite fler lekar ute i naturen för att lära känna varandra. Efter det bestämde jag och Jenny oss för att åka hem och vi hann precis med bussen. När jag kom hem fixade jag lite käk och umgicks...sen blev det att fixa lite andra saker. Imorgon blir det också en slapp dag i skolan, men inte på fredag.

Dagens outfit


Kommentarer
Postat av: Filip

Snygg outfit :)

2010-06-02 @ 22:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0