En härlig dag ute på sjön!

Vid 1o-tiden imorse också vi hemifrån och åkte ut till skärgård. Vi åkte ut med vår lilla båt och stannade på en ö tills klockan 6 ungefär. Det var riktigt mysigt på ön, jätte fin och vädret var underbart. Fast framåt eftermiddagen så började det blåsa lite mer men det var bara skönt och sen framåt kvällen var det helt vind stilla igen. Jag badade också för första gången i en sjö, poolen som jag badade i fredags räknas inte. Fast det bara var 16 grader i vattnet men det var faktiskt rätt så skönt. Vi grillade också och hade det jätte mysigt, här kommer några bilder:


Det var inga vågor när vi åkte ut till ön, visst är det vackert?♥


Jag har inte beskärt bilden om ni tror det. Pappa skulle ta när jag badade men det var så kallt så jag hoppade upp ur vattnet direkt, hehe. Jag badade dock mer sen men de bilderna vart inte så bra.


Kommentarer
Postat av: syrran

Jag hade också velat förja med och bada. Men jag är alldeles sjuk. Det är jättesegt för att jag har hur mycket som helst att plugga och ungefär världens största arbete som ska in på fredag. BLÄÄÄ!!!

Jag behöver många kramar!

2010-06-07 @ 09:41:11
Postat av: Erika

svar; usch så jobbigt, vi har inga läxor kvar nu. Du får följa med nästa gång! Kramar

2010-06-07 @ 20:34:20
URL: http://erikagoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0