Varför ska den vara sååååå seg för...

Jepp, nu har jag lämnat ifrån mig min bärbara dator som jag har använt de senaste året ungefär. Min stationära dator är så seg att man hinner nästan göra flera saker innan man har kommit ut på internet, det känns som så just nu. Hoppas iallafall de lagar min dator nu när de ändå har tagit den, hade några skador.

Dagen har varit väldig slapp och rolig för min del. Hade sovmorgon och sen i skolan så lämnade jag bara in datorn och sen snacka betyg snack. Sen tog jag bussen till min mormor och morfar. Åkte förbi brunnen och sen ut mot Toppen. Ni kommer väl ihåg när jag senast var där och tog massa vinter foton? Men idag var det som tur ingen snö kvar utan det var jätte härligt väder. Jag solade och hjälpte till lite, tror jag har blivit lite brunare faktiskt. Roligt var det iallafall, kändes som jag hade sommarlov. När jag kom hem har jag mest bråkat med min dator. Hoppas ni har haft skön dag i solen också, kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0