Ansiktsmask

Idag blev det ju en sväng på stan med Iza och hittade ganska många saker. Kolla in bloggen imorgon för då lägger jag upp en bild på mina nya kläder. Inne i stan hade vi köpt varsin ansiktsmask som vi hade på oss ett tag när vi kom hem men började klia efter ett tag. Den luktade kakao och tror det hjälpte lite mot hyn faktiskt. Sen så blev det att göra pannkakor till hos eftersom vi var så lata. Men det blev iallafall gott samtidigt som vi åt kollade vi på en film sen blev det dags för melodifestivalen. Anna vann och det var väl sådär tyckte jag men Iza tyckte hon sög. Får väl se hur långt hon kommer i Norge. Imorgon blir en lång och tråkig söndag som ska bestå av plugg, men nu ska jag sova. puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0