Bio?

Sitter nu i skolan och har svenska. Har precis gjort färdig min uppgift och ska börja på en ny. Har varit en seg morgon eftersom man gick redan upp vid klockan 6. Idag efter skolan blir det hem och plugga. Har flera uppgifter som behöver bli klara. På fredag ska jag nog på bio med Michelle. Det ska bli roligt, tror vi ska se Alice i underlandet. Sen på lördagen så måste jag träffa Iza, har gått två veckor sen vi sist träffades tror jag. En till sak som jag måste göra i helgen är att städa, usch. Saknar också min syrra. Måste åka till Lkg och hälsa på henne snart♥


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Klart du måste! Ses vi något på tisdag föresten?

kram kram

2010-03-14 @ 13:14:23
Postat av: Erika

Sv; jepp vi syns på tisdag. för du ska med. Jag ska ju servera^^ nervös :O

2010-03-14 @ 13:36:52
URL: http://erikagoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0