Busskort

Nu är jag hemma igen. Kom väl hem för en timme sen eller något skulle jag tro. Stannade hos mormor och morfar efter optikern. Nu har jag lärt mig hur man ska sätta in linser och ta ut. Det är faktiskt svårare än det ser ut, iallafall att ta ut själva linsen. Nu har jag sen inne och ska ta ut den om 2 timmar, hoppas på att det blir lätt. Efter optikern stannade jag till vid biblioteket och de sa att det inte skulle vara något fel med mitt busskort så får se om det fungerar imorgon annars får jag gå och fråga efter ett nytt.
Skola imorgon då, känns faktiskt lite onödigt att åka eftersom vi bara har idrott och ska säkert inte göra något speciellt. Nu ska jag ta det lungt, njuta av att inte ha några läxor! puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0