Dans uppvisning

Jag kom hem för ungefär en timma sen och sen dess har jag käkat lunch och inte gjort så himla mycket. Var en slapp dag i skolan idag eftersom vi redan sluta halv 11 men eftersom bussen hem gick en timme senare fick jag vänta. Så jag snackade lite med Fredrik innan bussen kom. På idrotten idag hade vi dans uppvisning och gruppen jag var i gjorde inför hela klassen. Tyckte det gick väldigt bra och det var jätte roligt också. Vår dans vart faktiskt bra och det är skönt att man har gjort det nu.
Jag väntar fortfarande på svar om sommarjobb...men just nu ser det mörkt ut tyvärr. Men nu ska jag försöka ta tag i pluggandet. Har en hotell uppgift som måste vara inlämnad tills imorgon och jag är inte färdig. Ska försöka göra färdigt den idag men det är lättare att skriva att man ska plugga än att man gör det...puss♥

Vi dansade till denna låt, Chris Brown - Gimme that


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0