Film betyg


Igår efter skolan blev det hem till farmor först för att lämna av min tunga väska och sen äta lite där. Sen vid halv 5 tiden så mötte jag Michelle. Hon käkade lite på donken sen så hann vi gå lite på stan innan bion började. Hittade en vanlig vitt tröja som jag ska ha på tisdag har jag tänkt (när jag ska servera gäster). Igår hann jag aldrig skriva var jag egentligen tyckte om filmen och gav inget betyg så gör det idag. Alice i Underlandet, var en helt okej film. Kanske inte någon som jag verkligen vill se en gång till så jag ger 3 puls till filmen för den var ganska rolig. Sen hade jag ju trevligt sällskap också så då blev filmen lite bättre såklart. Om ni inte vet vad filmen handlar om kan ni gå in på http://www.sf.se/filmer/film/10003007/Alice-i-Underlandet-eng-tal. När filmen var slut så gick/sprang vi till min farmor igen för att hämta min väska och sen sprang vi till södertull. Vi hade bara några minuter på oss innan bussen gick och vi hann precis med, tur. Det blev mitt träningspass för den dagen. Men det var en väldigt rolig kväll iallafall♥ Vad gjorde ni i fredags?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0