Film time

Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg. Har precis ätit mat, kinamat blev det som jag tycker är riktigt gott. I skolan idag hade vi engelska och matte. På matten gick det väldigt bra, när man får hjälp och jobbar med tillsammans med Sofia så brukar det gå riktigt bra, har matteprov nästa vecka så måste börja plugga till det snart också. På engelskan tränade vi lite till de nationella proven som vi ska ha efter påsklovet, jag längtar inte men vill såklart ha påsklov. Ska väl bli skönt att ha det överklarat men känner att det inte kommer gå så bra på grund av mitt ordföråd på engelska. Men hoppas iallafall att få godkänt, sen efter skolan blev det gå en snabbis på stan och bytta minga leggins för sömarna hade gått upp så fått nya nu. Sen blev det bussen hem med Iza, vi snackade lite och bestämde lite inför hennes födelsedag. Men nu måste jag dra, ska nämligen se en film med syrran som har kommit hem. Blev filmen bröllopsfotografen, är den bra??♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

Bara för att vi är bäst på matte :D <3

2010-03-22 @ 09:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0