God kväll

Det är snart sovdags för mig känner jag men jag sitter fortfarande upp och pluggar...man vill ju ha bra betyg. Idag i skolan har vi haft servering och hotell vilket var roligt. Fick lära oss lite vett och etikett, sen fick vi göra några sega uppgifter på hotell. Efter skolan skulle jag och Sofia iväg på informationsmöte oss Candyland. Vi stannade först hos donken för vi var hungriga men vi borde ha struntat i det eftersom vi kom 5 minuter försent. Vi som trodde det inte tog sån lång tid men sena blev vi. Det var iallafall ett mysigt ställe, hade aldrig varit där tidigare. Fick reda på vad man skulle få arbeta med och lite andra roliga saker. Det verkade vara roligt så ska skriva ett mail till dom imorgon men det är inte så stor chans att jag få sommarjobb där... eftersom de andra som sökte hade mer erfarenheter och var äldre, körkort och allt. Så man kände sig lite liten. Men vi får se vad som händer. Ska skriva lite till sen ska jag sova, sov gott sen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0