Godmorgon

Klockan är bara 07:44 men jag är fortfarande hemma! Börjar halv 10 idag vilket är väldigt skönt.. men vi ska ha idrott på badhuset och ha livräddning, inget vidare kul alltså. Men som tur slutar vi inte så sent så man kan hitta på roliga saker efter skolan istället. Jag får se vad jag ska göra, har lite små planer men en sak som jag måste göra är att lämna in mitt CV som skulle gjorts förra veckan egentligen... Nu ska jag käka upp min frukost och njuta av att inte behöva ha så bråttom, puss♥

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Hur gick badhuset? räddade du någon?

2010-03-10 @ 21:41:25
Postat av: Erika

Sv; Det gick bra, jepp jag räddade Sofia jätte bra :D kanske borde bli livräddare.

2010-03-11 @ 08:05:21
URL: http://erikagoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0