Grand hotell

Kom hem vid 5-tiden efter varit på stan efter skolan. Skoldagen började på Grandhotell där vi fick en lyxig frukost sen en rund tur i hotellet, mycket mysigt. Sen åkte vi tillbaks till skolan men väntade först på Evelina så kom lite sent tillbaka. Skrev lite på en uppgift och sen var det lunch men eftersom inte vi var hungriga spelade vi spel istället. Sen hade vi servering och då gjorde vi ett prov i vett och etiktett, tyckte det gick riktigt bra faktiskt. Sen övade vi på att vika olika servett vikningar. Man ska kunna 5 stycken, tror inte jag kan det än. En rolig skoldag iallafall. :)
Sen efter skolan blev det åka till donken med Sofia en stund sen träffa jag brorsan på stan och vi köpte present. När vi väntade på bussen hem träffade jag Iza så tog hennes buss istället vilket gjorde att jag kom hem lite senare. Men var iallafall roligt att träffats igen, hoppas det blir att hitta på något i helgen tillsammans.

Jag är dessutom jätte trött nu, somnade sent igår kväll. Hela stan var strömlöst vilket var ganska läskigt tyckte jag så blev att lägga sig ganska sent och sen vaknade man igen när strömmen kom tillbaka. Jag hade ju tv:n och alla lampor tända. Strömmen var borta i ungefär 3 timmar. Undrar vad orsaken var... men nu måste jag sticka iväg och käka middag, puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0