Visste ni...?

Så himla skönt att det är fredag, tror inte jag är ensam att tycka det. Helgen kommer vara ganska lugnt också vilket är skönt efter allt i skolan. Ska iallafall till mamma imorgon och så får vi se vad som händer under dagen. Idag i skolan började vi med matteprovet. Tyckte det var ganska svårt och svarade inte på alla frågor, men hoppas det gick bra iallafall. Sen gjorde vi också en excel uppgift vilket gick väldigt bra, hann färdigt allt på lektionen. Sen hade vi engelska och tränade muntligt inför de nationella proven som kommer efter påsklovet. Det gick ju inte direkt så bra, men det hade jag inte förväntat mig heller. Fick iallafall sluta lite tidigare eftersom jag var färdig med allt. Ikväll blir det nog att se någon bra film och snacka med trevliga människor♥

Försökte ta lite bilder på dagens outfit men gick inget vidare. Vet ni hur svårt det är att fota sin egen rygg? Men ville vissa tröjan, en av tröjorna jag köpte senast från bikbok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0