Jag vet...jag vet...

Man kanske inte direkt ska skriva eller prata om sina känslor men ibland kan man faktiskt inte ha alla känslor inom dig. Jag skulle gärna vilja skriva hur jag känner och tycker men kan inte göra det, kan inte berätta för någon och kan inte skriva om det. Vad gör man då?
Jag brukar hålla mina känslor inne för jag vet vad andra skulle tycka, hur jobbig man skulle bli. Man vet ju själv det men det kan vara så svårt att bara ha dem inom sig hela tiden... hoppas iallafall det blir bättre snart för det är det inte just nu.


Nu ska jag iallafall ta en kopp te och kolla på något, orkar inte göra något nu fast jag borde. Monica blev iallafall glad över presenten vilket var roligt :)
Nu längtar jag bara efter påsklovet, bara ha kul och inte tänka så himla mycket på allt bara. puss♥

Kommentarer
Postat av: evelina

hoppas det löser sig! <3

2010-03-31 @ 18:20:50
URL: http://evelinaahenriksson.blogg.se/
Postat av: Erika

hoppas jag med <3

2010-03-31 @ 19:51:08
URL: http://erikagoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0