Kom precis hem 22:50

Idag började jag vid ett och slutade lite över tio tror jag. Är nu hemma men sover inne i nkg ikväll. Har haft en jätte rolig dag tillsammans med klassen. Halva klassen har serverat gästerna som var våra släktingar och föräldrar. Vi fick inte göra så mycket egentligen, typ plocka bort deras tallrikar och så. Men det var ända väldigt roligt tyckte jag. Kanske kommer lägga upp några bilder när jag serverade om mina föräldrar tog några kort och om de blev bra. Vi tjänade också in mycket pengar till våran klasskassa vilket alltid är roligt. Som tur så har vi lite sovmorgon imorgon och har bara idrott på morgonen sen så slutar vi. Då ska jag hem och plugga... usch. Men är jätte trött och måste verkligen sova nu. Uppdaterar mer imorgon. puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0