Liseberg





Sitter och gör min idrotts uppgift fortfarande. Jag kommer ingen vart känns det som eftersom jag gör massa annat istället... har sett några avsnitt av gossip girl nu också. Men nu började jag kolla på lite gamla bilder så hittade jag en bild på balder, tagen vid valborg. Hoppas på att få åka ditt i år igen tillsammans med tjejerna... får se hur det blir.
Kommer ihåg hur rädd jag var på väg upp för den första backen i balder, jätte läskigt ju men när det var ju kul. Har också åkt uppsvinget men den var inte lika rolig... mår typ illa av alla snurr karuseller så kan inte åka dom. Skulle iallafall vara roligt att åka ditt igen på valborg, har nog åkt ditt 2 gånger på valborg förut. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0