Lördag

Nu har jag städat klart mitt rum, vart plötsligt sugen på att bara städa och som tur behövdes det. Man kunde knappt inte gå in i mitt rum, nu kommer jag in iallafall. Ska göra om i rummet snart men ska få hjälp av pappa och han vill göra färdigt tvättstugan innan han börjar med mitt rum. Ska bara möblera om och fixa lite andra saker. Nu har jag precis ätit lunch och ska snart upp till mamma. Eftersom jag inte har internet där så kan jag inte uppdatera bloggen innan söndags kväll.

Det är bara 6 grader ute, jag hade hoppats på att det skulle vara 15 grader. Är så sugen på glass från källaren, sitta vid kanalen och se solnergången. Så himla mysigt, kan det inte bli sommar nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0