Melodifestivalen 2010

Lördags morgonen har börjat bra hittills. Har blivit en god frukost framför "hjärnstorm" och nu är det bra musik som gäller med lite snabb städning i rummet. Försöker bestämma lite med Iza också, vad vi ska hitta på för roligt idag. Ikväll blir det att se på melodifestivalen hemma hos mig och innan det kanske vi drar till stan ett tag♥
Tills dess har jag lite saker jag behöver göra, ska försöka hinna färdigt med mina mattetal som jag inte hann göra färdigt på lektionen. Lägger snart upp ett inlägg om hur bra gårdagens film var.
Vem tycker du ska vinna melodifestivalen? Jag hejar inte på någon speciell bara inte Pernilla vinner så blir jag glad.. men Ola och Eric är ganska bra.


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Hjärnstorm? hur kommer det sig att du ser det? Hjärnstorm äger!

Jag hejade på erik saade. låten var bara halvbra, men framträdandet var helgrymt.

Saknar dig massor!

2010-03-14 @ 13:17:13
Postat av: Erika

Sv; jag hade inget annat bättre och se och vi hade ju alla avsnitt hemma såg jag. Men det var faktiskt bra:) saknar dig med!

2010-03-14 @ 13:36:02
URL: http://erikagoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0