Metodkök

Igår blev det lite dålig uppdatering på bloggen men det hände inte så mycket under dagen. Idag på morgonen hade vi datakunskap och fick lära oss om ett program som man kan lägga in recept och räkna om recept. Sen efter rasten så hade vi metodkök. Idag så var ämnet ägg så vi stekte och kokte ägg. Jag och sofia gjorde också en kladdkaka som vart jätte god. Till lunch så gjorde vi fläskpannkaka. Jag och Sofia har alltid lika roligt i köket tillsammans...vi skulle steka ägg men bara på ena sidan. Jag hade fått ägget jätte snyggt med hel ägg gula och allt men när sofia ska ta upp den så råkar hon förstöra ägg gulan♥ och sen när jag ska kasta ägget i papperskorgen så ramlar ägget ner på golvet istället, lyckat^^ en rolig dag, imorgon ska vi vara på badhuset och ha livräddning...inte lika kul.
Men nu måste jag dra, lite försenad som vanligt. Ska nämligen till optikern igen, 3 gången på 3 veckor tror jag nu. Hoppas på att det går ganska snabbt denna gång, skulle bara vara en återkoll. puss♥

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Jag tror jag ska föreslå för Emma att vi ska ha en hel dag med ägg-tema. Kan bli kul. Men jag vill nog hellre steka ägget på båda sidorna.



Massor av kramar till min underbara syster!

2010-03-09 @ 17:44:07
Postat av: Erika

Sv; Gör så. Aa, mycket godare med ägg som är stekt på båda sidorna. Massa kramar till dig!<3

2010-03-09 @ 18:00:40
URL: http://erikagoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0