Naturkunskap

Nu ska jag hämta en kopp te och sen läsa igenom ett häfte till provet imorgon. Jag hoppas inte det är så himla svårt för har inte pluggat så mycket. Idag i skolan så hade jag bara idrott. Då fick vi hålla på med våra danser är med i Sofias och Malins grupp. Tycker vi har kommit på en riktigt bra dans faktiskt. När vi hade slutat så följde jag med Jenny till hennes praktik plats. Jätte fint ställe, skulle också vilja vara där. Sen drog vi till stan. Jenny hittade några fina saker och jag hittade en skinnjacka. Jag vet inte riktigt om jag ska ha än, men behöver en vår jacka iallafall. Kom väl hem vid 3 tiden kanske och har inte gjort så mycket sen dess, lite plugg bara. Men måste dra nu, puss. ♥

Skinnjackan jag hittade:


Kommentarer
Postat av: syrran

Jag diggar den. Jag vill också ha en ny jacka, men har inte hittat någon än. Skinnjacka är cooooolt :o)

2010-03-25 @ 14:15:37
Postat av: Erika

Sv; då passar den ju mig :P

2010-03-26 @ 17:43:47
URL: http://erikagoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0