Nu är jag hemma igen!

Kom precis från bussen, en kort dag som sagt i skolan. Har bara haft idrott då vi vid dela in oss i grupper och göra en egen koragrafi till en låt. Min grupp består av jag, Malin och Sofia♥ Den kommer säkert bli en jätte bra dans, ska öva lite idag hemma hade jag tänkt också. Efter skolan så gick jag en snabbis på stan med Sofia. Hon skulle köpa present till sin brorsa som fyller år så vi hittade två tröjor till honom. Nu har jag tänkt sätta in min dumma lins igen och hoppas jag får bort den när den ska ut igen... igår hade jag problem med det. Sen ska jag käka lunch och sen får vi se vad jag hittar på för roligt.

Så här såg jag ut idag
- svart linne, USA
- kofta, Lindex
- gröna jeans, Bikbok
- svart tshirt, New yorker

Kommentarer
Postat av: Sofia

våran dans kommer bli bäst :D <3

2010-03-03 @ 16:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0