Små roliga skämt?

Skämt kan gör en på bra humör ibland, här kommer några♥

Gröna linjen mot Farsta Strand

En alkis ~55 börjar tilltala en tjej ~20 som har på sig en marinblå kappa med guldknappar.
Alkisen: Jag gillar din kappa, jag hade en likadan när jag låg i flottan.
Tjejen: Jaha, ja…
Tystnad.
Alkisen: Du tjejen, får jag fråga dig en sak? Är den där kappan av kamelull?
Tjejen: Eh… jag vet inte riktigt faktiskt.
Alkisen: Jag syftar på pucklarna!

Inte nog med det, de är "ekologiska" också!



En kille och en tjej ~20 sitter och pratar.
Tjejen: Fan, vad ful din nya Facebook-bild är!
Killen: Vadå, man ser ju inte mitt ansikte?

Milda makaroner!

Café Blå Skåpet, Medborgarplatsen, Stockholm

Två tjejer ~20 väntar på sin beställning vid cafédisken.
Tjej 1: Åh, färsk pasta låter så gott. Jag har tänkt göra hemmagjord pasta när jag får tid.
Tjej 2: Sa du pasta?
Tjej 1: Ja.
Tjej 2: Pasta?
Tjej 1: Öh, ja. Jag såg min syster göra det en gång. Det är inte så svårt.
Tjej 2: Nä… det är väl bara att lägga i det i vattnet och koka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0