Sommarjobb!?

Jag vet inte hur många ställen jag har sökt sommarjobb på men ingen verkar vilja ha mig. Jag tycker jag har fått ihop ett riktigt bra CV så tycker någon borde fastna för det. Var och lämnade information om mig på Å-cafet och hoppas på att de hör av sig. Sen har jag skickat iväg ett par till mail till andra restauranger så hoppas på att får några mail tillbaka. Nu när jag har kommit hem igen så blir det nog lite plugg. Jag har två uppgifter som behöver vara färdiga snart egentligen. Ska försöka göra klart en idag iallafall. Bjuder på två minnes bilder.

 
När jag såg Britney Spears i Globen tillsammans med min syrra♥

Tagen för två år sen i Kroatien♥


Kommentarer
Postat av: Thomas

Vilken härlig bild utanför Globen :)

Längtar dit i helgen...

2010-03-10 @ 18:41:00
Postat av: Erika

Sv; jaa, det var roligt. första gången jag var där:) ska du på finalen?

2010-03-10 @ 18:46:23
URL: http://erikagoransson.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Du är bäst, sötast och coolast. Bara så att du vet. ;o)

Massor av kramar

2010-03-10 @ 21:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0