Söndag

Nu har jag kommit hem igen. Helgen kanske inte har varit den bästa men den får väl duga, har fått sovmorgon iallafall. Sen har det inte hänt så himla mycket. Idag har jag typ pluggat hotell för den skulle senast vara inlämnad idag och jag hade ju inte ens börjat med den. Men nu är den inlämnade och nu ser jag på en film. Imorgon är det skola igen och då blir det frukost på Grand Hotel sen stan med brorsan skulle jag tro. 
Tänker också på om vad jag ska göra i sommar, eftersom ingen vill ge mig ett sommarjobb. Kanske blir att åka till Malta men jag vill helst ha ett sommarjobb så känns lite surt... men nu ska jag se färdigt filmen sen sova, puss♥     

Bilderna på mig är inte tagna idag, desutom har jag inte ens smink på mig där...

                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0