Torsdag

Vi har egentligen inte gjort mycket alls i skolan i dag, känns som så iallafall. Började med en svenska lektion som var 3 timmar och då skulle vi öva på vårat CV, eftersom vi ska "leka" arbetes intervju med läraren. Men vi hade redan gjort det förra lektionen så det blev att sitta vid datorn istället... bra lektion, eller inte. Sen hade vi iallafall lunch och det var kycklingwok vilket var gott. Jag och Evelina testade sojan i skolan men den var inte god tyckte inte jag iallafall så blev inte så mycket käk. Sen började naturkunskapen, vi fick en timme på oss att göra färdigt våra energi kort (jag skriver om avfall) men jag hann inte färdigt så kanske borde göra klart det ikväll. Sen blev det en liten genomgång på tavlan och efter det svarade vi på några frågor men jag gick lite tidigare från lektionen eftersom jag hade sån huvudvärk. Nu ropar brorsan att maten är klar så måste sticka, får se vad det blir för gott... puss♥

Bilden kommer ifrån Evelina♥


Kommentarer
Postat av: evelaajna

tihii :D<3

2010-03-18 @ 19:11:50
URL: http://evelinaahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0