Ungspannkaka

Slutade lite tidigare idag ifrån metodköket, bara för vi är så himla duktiga och snabba. Blev att laga kålpudding och lite andra färs rätter. Det var gott iallafall, blev så mycket att äta att man nästan mådde illa. Sen när jag kom hem fick jag reda av brorsan att det var jag som skulle laga maten hemma. Så slängde ihop en pannkaksdeg och väntar på att den ska bli klar i ugnen nu. Efter middagen så blir det att plugga lite, men måste hinna slappa lite också. Imorgon så har vi bara idrott och då ska vi redovisa våra danser men min grupp är absolut inte färdiga än. Sen efter skolan blir det nog följa med Jenny till hennes praktik plats och sen på stan, sen hem och plugga på naturkunskaps provet vi har på torsdag. Just nu kan jag ingenting, hoppas på att provet inte är så svårt.

Undra hur min ungspannkaka kommer se ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0