Vad är det för något??



Istället för att göra det jag borde göra (skriva ett personligt meddelande till ansökan) så kollar jag runt på lite olika saker istället. Jag hittade denna sak som vissas på bilden och undrade om jag skulle klara av pusslet. Detta pussel heter "det omöjliga pusslet", är osäker på om man skulle klara av det eftersom jag inte brukar lägga pussel direkt. Det består av 298 bitar och motivet på pusslet är en utspilld färgbruk, alltså en färgklick. Bitarna ska se precis likadana ut vilket gör det frustrerande att lägga pusslet. Man behöver verkligen bra tålamod för att klara av pusslet skulle jag tro. Jag tänker iallafall inte försöka, skulle helt enkelt inte klarat. Skulle du??♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0