Våffeldagen

Nu ska jag börja se på ett matlagnings program men innan det ska jag hämta vanlij te. I skolan idag hade vi svenska och naturkunskap. På svenskan fick vi skriva en artikel och läraren frågade oss saker, som en jobbintervju. Sen på naturkunskapen redovisa vi våra energikort inför klassen och skrev sedan prov, gick inte alls så bra som jag hade planerat att det skulle göra. Men hoppas på godkänt iallafall sen åkte jag hem, träffa Elin på bussen och fick reda på hur hon mådde. Sen har jag bara tagit det lugnt, pluggat lite matte tills provet imorgon. Har ni några planer för helgen? ♥


Kommentarer
Postat av: Storasyster

going to London, baby ;o)

2010-03-26 @ 13:13:48
Postat av: Erika

Sv; redan nu :O ha det så bra! många kramar

2010-03-26 @ 15:22:59
URL: http://erikagoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0