Virus i bataljonen

Namnet på teatern får ni reda på i rubriken. Nu är jag iallafall hemma igen, skönt att vara inomhus var ju jätte kallt ute. Tycker synd om brorsan som måste ut och jobba i vädret i natt. Teatern var jätte rolig, vi hade bra platser också. Det är svårt att berätta vad pjäsen handlade om, ni får helt enkelt se den själva. :)
Efter teatern stannade vi på donken och jag åt bland annat pommes med bearnaise sås, vilket var jätte gott. Nu ska jag försöka plugga, gick inte direkt så bra på morgonen. Men fick nyss reda att man kunde göra färdigt uppgiften på lektionen imorgon så jag kanske kan ta det lite lugnt ikväll iallafall. Efter skolan imorgon ska jag också på arbetes intervju, håll tummarna för mig.
Dagens outfit:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0