Alla datanördar sitter förmodligen framför datorn nu..

Dricker en kopp vanilj te och chattar med trevligt folk på msn, kan kvällen bli bättre? Ska iallafall gå och lägga mig snart, har ju tyvärr inte sovmorgon imorgon. För imorgon så ska jag vara i köket hela dagen. Tror vi skulle göra smörgåstårta och något mer förhoppningsviss. Sen får jag se vad som händer resten av dagen...måste nog stanna kvar ett tag efter skolan med Sofia, precis som vi gjorde idag efter skolan.

På vägen hem från skolan idag så fick jag sitta i en bilkö i evigheter kändes det som, bara för att de gör om vägarna. Får se om man fastnar i trafiken i morgon bitti också, som tur har bussarna företräde så de får åka först. Sen när jag kom hem har jag käkat och gjort lite andra roliga saker. Har också sett på Sex And The City som jag fått låna av Sofia, så bra! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0