Dagens outfit

Har tagit bort sminket och borstat tänderna precis så snart ska jag krypa ner i sängen men först blir det ett inlägg har jag bestämt. Kom hem för en halvtimma sen ungefär från en underbar kväll i lkg. Har också flera bilder på födelsedags killen som vi firade men de får ni se imorgon. Blev att vara snäll mot kusinen så man fick väl hålla en docka eller två men det kan vara värt för att se henne glad. Så himla söt och gullig är hon men sen skjutsade vi hem henne till sin mamma igen. Efter det blev det mycket snack och fotboll. Alla på mammas "sida" är verkligen galna i fotboll (alla sporter egentligen) så såg faktiskt en hel fotbolls match, helt okej. Vi hade iallafall väldigt roligt men nu ska jag nog sova.

Godnatt!♥



Mina nya skor som jag fick i present när jag fyllde.

Kommentarer
Postat av: Filip

snygg outfit! :)

2010-05-23 @ 17:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0