Dagens outfit

Jag uppdaterar om idag först sen så kommer ett till inlägg från valborg. Hade inte tid att blogga igår och idag har jag varit iväg hela dagen så jag ber om ursäkt för dålig uppdatering.
Idag vakande jag iallafall upp hos Iza ganska tidigt faktiskt, kunde inte sova så bra. Så nu är jag riktigt trött eftersom vi gick och lade oss så sent. Vi kollade bland annat på Sex And The City och Iza hade aldrig sett tv serien förut så tyckte det var lite roligt, hon tycke den var as bra. Kom hem vid 3 tiden idag ungefär och då var det bara fixa i ordning sig och ge sig av igen. Åkte till mina kusiner och firade dem. Jag åt grillat för första gången i år och desserten var as god. Så har min dag sett ut ungefär och nu sitter jag i sängen och det känns som jag skulle kunna somna vilken minut som helst...blir nog att sova snart. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0