Födelsedag!

Min födelsedag har vart jätte bra, många har sagt grattis till mig och jag tackar så mycket!♥ Dagen började toppen och vår första lektion i skolan var svenska. Det var faktiskt roligt för vi skulle redovisa vårt drama om reklam inför klassen och min, Evelinas och Sofias var as rolig. Först var det lite pirrigt men det gick kalas bra och roligt var det dessutom. Sen så blev det lunch och efter det hade vi naturkunskap. Det gick inte så himla bra... jag och Sofia fick inte så himla mycket gjort på lektionen eftersom vi mest gjorde annat så blir att plugga hemma. Sen på rasten så gick vi till Ica och Sofia bjöd mig på en glass eftersom det var min födelsedag, tack så mycket snälla Sofia! Sen så satt vi ute i det fina vädret ett tag men jag vart blött eftersom Ville sprutade vatten på mig med sin vattenpistol, han var verkligen elak mot mig. Men dagen har varit toppen också den kommer fortsätta så till det blir sängen.

Min nya digitalkamera♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0