Fredagsmys

Hej igen!

Nu är det helg igen och mitt humör är på topp. Snart är skolan slut och har inga läxor som behöves göras i helgen, hur skönt som helst! Ikväll så ska jag bara slappa efter en jobbig vecka som har varit ganska stressande. Lagade nyss mat och det blev tacos, riktigt gott. Nu ska jag kolla lite på Talang har jag tänk sen får jag se, det är just det som är härligt när man inte har bestämt något. Imorgon har jag iallafall lite planer och dem längtar jag redan till.

Idag i skolan så hade vi matte och engelska. På matten så gjorde vi en excel uppgift som gick bra sen på engelskan så skrev vi prov. Det var inte så himla svårt fast jag inte hade tränat så fick som tur godkänt. Sen så arbetade vi med våra grupparbeten som vi ska redovisa nästa vecka, fått ihop rätt mycket fakta. Men nu ska jag kolla på Talang, men bjuder på en ny bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0