Godmorgon!

Hej på er alla!♥

Jag hoppas ni har haft en bra morgon. Min började med sovmorgon...gud vad skönt det var att få sova lite längre, det räcker för att jag ska bli glad för dagen. Sen så behövde man inte springa till bussen imorse heller, skönt. När jag väl träffade Sofia på gymmet så satte vi igång...tyvärr så var vi inte så effektiv denna gång med. Jag var rätt så seg i kroppen och hade ingen lust så vi var där bara ett tag innan vi åkte vidare till biblioteket. Vi satt där ett tag och plugga lite sen så lånade jag en bok också. Efter det gick vi till donken och tog oss en varsin varm choklad, börjar bli en vana. Sen hoppade vi på bussen så hon är hos Johan nu och jag är hemma. Riktigt skönt att vara hemma så himla tidigt. Det små regnar ute och åskan är framme igen, då är det mysigt att vara inomhus...saknar bara någon att dela det med. Men nu ska jag fixa lite lunch, puss på er.


Old picture
haha, kolla på ögona ^^


Kommentarer
Postat av: Sofia

Härlig dag, och jag är glad! :D

2010-05-19 @ 14:30:39
Postat av: syrran

Gammal bild? Nej, cool bild :o)

2010-05-20 @ 19:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0