Grattis brorsan!

Pappa väckte mig imorse för att gå upp och sjunga för brorsan. Idag fyller han 20 år och det blir firande hemma idag. Har precis ätit frukost och kollat på Talang och nu tänkte jag plugga lite, ligger lite efter. Så istället för att gå på marknaden här så stannar jag nog hemma. Har dessutom inte någon att gå med så bäst att stanna hemma och vara lite duktig istället. Vid 4 kommer det folk hem till oss och då ska vi grilla. Äta grillat två dagar i rad, kan det bli bättre?
Ska dra och plugga lite nu så jag inte bara sitter framför datorn hela tiden istället...puss♥


Grattis på födelsedagen!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag ska bita dig hårt nästa gång du klipper bort mig ur kortet.

För övrigt så ligger kvittot på ringen i Gina-påsen nere på mitt skrivbord, bara så att du vet!

Kram på dig!

2010-05-03 @ 22:05:46
Postat av: Erika

svar: Jag är ledsen att jag gjorde det, hehe. Okej vad bra. :D

Många kramar!

2010-05-03 @ 22:17:09
URL: http://erikagoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0