Kan ni inte låta mig vara?

Jag vet att folk kommer läsa detta och hoppas de förstår

Jag blir så trött på alla som kommenterar min vikt. Jag vet om vad jag väger själv och det har inte alla andra något med att göra. Jag bryr mig inte om vad andra väger så varför bryr ni er?? Jag vet själv om att jag inte är den tjockaste personen som finns men är det något fel på det eller, och vem mer än jag behöver bry sig om det? Att jämföra personer är så himla lågt eftersom alla är så himla olika och det är det inget fel med. Att säga att någon är fet är lika taskigt att säga att någon är smal men det kanske ingen förstår? Sluta bry er om vad jag väger och hur jag ser ut, får jag inte vara mig själv?

Man hör alltid någon som kommenterar det men jag har tröttnat på det nu, speciellt när man snackar på ett sätt som förolämpar någon, låt mig bara vara...

Kommentarer
Postat av: Filip the awesome one.

det är lågt av människor att hålla på så.

vad spelar det för roll hur din vikt är, so what om du är smal eller fet, samma människa för det...

2010-05-28 @ 17:45:11
Postat av: syrran

Du har hur rätt som helst!

(jag gillar Filips rim )

2010-05-28 @ 21:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0