Kanske borde byta klass, då kanske jag skulle må bättre?

Det händer så mycket nu hela tiden och jag vet inte om jag orkar hänga med. Det skulle vara sommarlov nu så man slipper gå till skolan, så himla skönt. Vad skönt det ska bli att åka till Malta. Komma bort från allt och sitt liv ett tag.

Dricker iallafall mitt kaffe nu som brorsan har gjort till mig, Gott? nej inte direkt. Har precis duschat och snart är det dags för sängen, får se om man orkar gå till skolan imorgon. När jag kom hem idag från gymmet så har jag inte gjort så mycket mest tagit det lugnt, fast jag borde ha pluggat. Det har nästan åskat och regnat hela dagen känns det som. Sen när det väl hade slutat åska så kom solen fram, vädret kan vara konstigt. Men ska chatta med trevliga människor nu, puss!♥


Sorry, old picture


Kommentarer
Postat av: syrran

Snart sommarlov, snart sommarlov. Kom occh häng hos mig! Linköping kan vara en lika bra semester som Malta, fast lite mini. Komsikom mede bums! Kom hit i helgen vet ja!

2010-05-20 @ 19:42:30
Postat av: syrran

:D

2010-05-20 @ 19:45:50
Postat av: Erika

Svar: Jag kommer och bor hos dig under sommarlovet ett tag iaf eller när det passar dig, saknar ju dig!

2010-05-20 @ 20:19:49
URL: http://erikagoransson.blogg.se/
Postat av: syrran

åhå, bor hos mig till och med? Låter prima. Klart du ska! :D

2010-05-21 @ 23:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0